Vändpunkten

Helgen har passerat alldeles för snabbt som vanligt. I går var jag på lite förfest men drack bara en öl. Vi spela nått supspel där man skulle ha en lapp med namn på i pannan. Jag listade ut att det var Anna Anka på min lapp och sopade hem vinsten klockrent! Vi drog sedan vidare till en annan förfest där det spelades TP. Killarna mot tjejerna. Vi var sjukt grymma och vann med en tårtbits marginal. Hur vi ibland lyckades svara rätt på frågor som vi egentligen inte hade en aning om, men efter lite resonerande kom fram med en chansning som osannolikt ofta var rätt.

Nu har jag haft min höstvila och gått igenom vinterns förkylning. Skulle egentligen börjat träna efter mitt schema i måndags för en vecka sedan men vaknade då med en irriterad hals som senare bröt ut till en förkylning. Nu börjar jag känna mig ganska ok igen så på tisdag gör jag mig redo för träning igen. Känner mig riktigt peppad nu!

Har skrivit en massa på årsberättelsen under helgen och det var meningen att vara klar med den och visa upp på styrelsemötet i morgon men så kommer inte att ske. Där är massa jobb kvar. Ska faktiskt bli skönt att ha gjort mina två år på den posten då jag känner att den tynger ner mina axlar med protokoll som ska skrivas ihopa då och då och möten man ska gå på osv. Plikter efter arbetstid gör att jag får svårt att slappna av. Dock måste jag erkänna att det har varit väldigt lärorikt att sitta med i styrelsen och kul att få vara med och utveckla klubben framåt. 2010 ska jag dock satsa på mig själv och min träning.

Nu avslutas kvällen i soffan med lite glass framför Notting Hill. En 10 år gammal film som många tycker är fjantig och dålig men jag tycker den är riktigt charmig.

Målbild 2010 :)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du får skära ner på glassen om du ska bli skrapad till sommaren!



Provat pepparkaksvarianten;)



2009-11-11 @ 11:13:16
URL: http://www.cykelmygg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0