Transvestiter & blåmärken, eller var det tvärt om?

Igår var mitt vänstra lillfinger ungefär 3 gånger så stort som mitt högra. Idag är det bara dubbelt så stort och sexigt lila. Vänster knäet gör inte så ont längre utan är bara snyggt ärrat. Min kära mor undrade lite hur jag egentligen cyklade. Hon är inte riktigt införstådd i min filosofi 'vurpar man inte 1 gång / träning så kör man för sakta'. Jag slog ju faktiskt banrekord igår igen med 8.02 och därefter klarade jag dessutom 2 andra tekniska backar som bara Jens kommit upp för tidigare. Lätt som en plätt.

För övrigt var jag på Café Utsikten på hallandsåsen igår. Trevligt café med god fika. Inte lika trevligt är det när det står en 190cm lång biffig kille i en svart tight klänning och långt blont hårt med lugg framför en i kön. Det visade sig finnas fler med denna utstyrsel och det var ett TV-team på plats och gjorde något reportage. Lite kul ändå faktiskt.

Helgen har mest varit guld. Lagom mix mellan fullt upp och kvalitetsslötid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0