Sex i min lägenhet

Idag när jag och Simon var på OJ stod jag vid bandet och packade ner grejerna så hörde jag att de ropade från en annan kassa "hej, du glömde dina saker". Då var där en tant som bara hade betalat och sen gått utan att ta med sig någongting haha. Lite tragiskt, men absolut komiskt.

Senare väntade vi in resterande gäster hemma oss mig. Samlades på pizzerian här under och sen gick vi alla sex upp i min lägenhet och krängde vi smörbearnaisesås tillsammans med pizzor och cola i överflöd. Film stod på schemat och jag ville gärna se slumdog millionaire, trots att jag såg den på bio i fredags. Så blev det och därefter avslutades kvällen med lite 'How i met your mother'.

Bra kväll, bra helg, bra liv. I like!

Kommentarer
Postat av: Bear

Snuskpelle! :D

Bra kväll, liv är najs! Det är så det ska kännas.

Sen kvittar det om man känner så när man pressar kroppen till det yttersta på cykeln eller om man njuter när man dricker kaffe eller om det är när man lyssnar på en hifi-anläggning för 150k SEK. Mer livsnjutning åt folket!

2009-03-27 @ 00:09:51
Postat av: Olsson

Du är alltid så vettig Björn :)

2009-03-27 @ 12:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0