Jag har något som inte du har!

Gick förbi glassdisken i vanlig ordning för att se om där var någon ny Ben & Jerry smak och var redan på väg därifrån innan min tröga hjärna registrerade den där blårödgröna förpackningen som inte var vanilj och inte cookie dought, fast den liknade. Detta var något så heligt som en NY smak! Sekunden senare låg den i min kundkorg.


"Macadamia med choklad- och vaniljglass sprängfylld av chokladdoppade Macadamianötter"

Vad tror ni?

Jag passade på att gå tidigt från jobb idag med, och precis som igår satt jag på cykeln 16:45 vilket ger mig drygt 1,5h innan det blev mörkt. Idag var en sån dag då det är så himmla jobbigt att cykla. Solen sken starkt i ögonen, vinden på vägen hem låg på så bra i ryggen så man knappt fick någon träning och stigarna var så där tråkigt torra ;)

Kommentarer
Postat av: Multivitamin.blogg.se

gött...



åt typ allt du skrev!

2009-03-19 @ 23:42:40
Postat av: en hungrig nicole

Var den lika nice som den låter?

2009-03-21 @ 19:34:20
Postat av: Olsson

Jodå Nicole, de va precis sådär god :) Ska nog faktiskt köpa en idag med!

2009-03-22 @ 13:21:59
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0