Jeopardy: Vad är 42?

Idag efter lunchen kom min projektledare fram till mig med ett sånt där konstlat smile så man förstod att något inte var som det skulle. Sanningen var att projektet jag jobbat i 1 månad sedan jag började lades ned idag. Lagom kul när man verkligen egagerat sig i det och försökt göra ett bra jobb.Resten av dagen fick jag stämpla idletime och rulla tummarna, surfa, dricka kaffe och ja vad jag ville. Hoppas jag blir placerad i något nytt spännande projekt imorgon i alla fall.

Hann vara hemma 30 min efter jobb och sen var det styrelsemöte till kl 22 för att vara hemma 22:30. Suck vilken dag tänkte jag nyss, men sen läste jag mickes blogg och fann att jag är väldigt glad för att jag fått uppleva den här dagen.

Jag tror för övrigt att jag håller på att gå igenom en identitetskris. Jag har märkt att jag mår bättre av saker som jag innan sopat under mattan, och de jag trott vara min passion har givit mig ett destruktivt beteende.

Kommentarer
Postat av: M

det är aldrig försent att hitta sig själv

2009-02-05 @ 23:55:26
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: axl

lägga ner cyklingen och satsa på pizza?

2009-02-06 @ 10:17:06
Postat av: jonas l

Lyssna inte på Axl. haha. Någon ny passion då och vad sopar du under mattan nu?

2009-02-06 @ 22:09:29
URL: http://www.cerro.dk
Postat av: back

Lycka till med att få ett nytt kul projekt! Att inte ha något vettigt att göra på arbetstid är, tvärt om vad man skulle tro, riktigt slitigt mentalt.



Men det är kanske bättre att projektet avslutas ändå istället för att du får rulla tummarna i ett par månader, det händer det också.



Förutom det, ta en paus från dina förväntningar på dig själv, framtiden och omvärlden och softa lite istället :)

2009-02-07 @ 21:12:48
Postat av: Olsson

back: Kloka ord där! Jag är inne i ett nytt projekt och är sådär härligt förvirrad igen, så de ska nog bli bra :)

2009-02-09 @ 00:26:45
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0