Imorgon är första dagen i resten av mitt liv

Då var helgen avklarad. Tiden har gått lika fort som vanligt, men det har varit en bra helg och jag tror det kommer bli en riktigt trevlig vecka med start imorgon. Ingen panik och måndagsångest alltså.

Jag är nyss hemkommen från bion. Såg Yes man med Micke och Simon. Hur coolt vore det inte att säga JA till allting? Man skulle få uppleva sjukt mycket mer, och visst skulle de vara både trevliga och mindre trevliga upplevelser. Men faktum kvarstår ändå att det är upplevelser. När man ligger där på sin dödsbädd är det upplevelser man minns, både bra och dåliga. Jag skulle lätt kunna bli skjuten i axeln eller något sådant bara för att ha en häftig story att berätta om 50 år :)

On topic föresten. Har ni lagt märke till scenariot där man kommer körande mot ett rödljus och bromsar in för att stanna bakom framförvarande bil. Precis när man stannar så släpper framförvarande bil på bromsen lite och rullar fram 2-3dm. Det här händer mig jätteofta, speciellt när det bara är en bil framför. Det är inte så att jag försöker köra på deras bil direkt..

Jag letar för övrigt lite efter en snygg trenchcoat. Var inne på www.yoox.com och tittade lite för inspiration. Hittade en Marc Jacobs i kashmir som var prissänkt 45%!! Nu kostade den bara 3290€ istället för 7288€. Japp EURO! Tyvärr fanns den inte kvar i min storlek.

Den här var annars snygg

Kommentarer
Postat av: Lindgren

Haha. Det där med rödljuset har jag också tänkt på ibland. Men om sanningen ska fram, så händer det mig fler gånger när man kommer fort fram o sen bromsar än om man tar det piano... Så det är nog som dom är rädda... :P



Attans att den inte fanns i din storlek... :'(

2009-02-09 @ 01:46:36
URL: http://www.andreas-lindgren.se
Postat av: david

vi har en sådan trenchy på jobb ;)

2009-02-10 @ 15:07:38
URL: http://davidsjoland.blogspot.com
Postat av: Olsson

Andreas: jo men jag kör ju aldrig fort



David: vi får nog besöka ditt jobb i helgen :)

2009-02-10 @ 16:24:11
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0