Fet som en julegris

Nej jag har faktiskt lyckas hålla dödsfettet borta ganska bra den här julen. Tricket har varit förmiddagsträning på tom mage och sedan direkt till julbordet och äta. Frukost, kvällsmat och mellanmål kan man äta när julen är slut.

Fick två fina böcker i julklapp som jag hade önskat mig. Den vänstra är 100% träningsnörderi medan den högra mer ställer lite intressanta frågeställningar med modern forskning som bakgrund. Hittills mkt nöjd!
Jag var lite småförkyld innan julen men missade inte så mycket träning. Överlag känner jag mig riktigt nöjd med träningschemat och hur träningen går. Det är nu det börjar bli allvar i träningen. Innan har det mest varit upptrappning för att vänja kroppen men nu börjar både tid och intensitet bli utmanande. I Like!

Kanske behöver DU ett par nya MTB-skor. Då har jag lösningen på ditt problem. Sänd över 1375:- till mig så är dessa dina. För mer info. http://happymtb.org/annonser/index.php?page=view&id=42149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0