Plåga på olika vis

Idag ringde jag och bokade tid för massage. Tänkte att jag skulle få bort mina spänningar och muskelknutor i vänstra benet där jag har haft skadeproblem. Dessutom ville jag träna idag och de var nog ingen hit efter massage så jag drog ut på ett kort men effektivt träningspass före. Efter lite uppvärmning hitta jag en fin backe i Jordbodalen där jag körde 4st 30 sekunders maxintervaller med 5 min vila mellan. Efter den sista så var spyan nära, men de gick.

Massagen var en plåga den med, men det behövdes verkligen. Skillnaden mellan vänster och höger ben var som dag och natt. Nu känns det fantastiskt skönt och en ny tid är redan inbokad på torsdag :)

Kommentarer
Postat av: Bear

Du är grym! Träna på, du flyger bara förbi konkurrenterna! :)

2009-08-11 @ 11:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0