Lägga ner

Som jag rockade rockring idag med Elsa. Bra mkt svårare de där än va man kan tro. Detta var dessutom moderna grejer som kunde blinka och låta. Jag va för bra för att hamna på bild.



Var ju hos David lite med. Jag är ju egentligen inte vän med honom längre eftersom han röker, men jag kan lägga upp en bild ändå, för titta så glad han blev av kladdkakan.


Dessutom har jag idag nått mitt mål med cyklingen. Kort och gott, 'vara snabbare än Jens'. Tog honom idag på samtliga varv på Klåveröds MTB-bana. Det känns som jag ska lägga ner nu på topp när jag nått mitt mål.

Kommentarer
Postat av: Lindgren

Shit Olsson. Jag blev orolig där ett tag. Trodde detta var något seriöst. Tänkte att då har jag ju ingen jag kan vända hem med när jag inte orkar cykla längre... :(



Fortsätt. Toppen är inte nådd tror jag :D

2009-04-12 @ 19:00:36
URL: http://www.andreas-lindgren.se
Postat av: Anna Panna

Elsa och jag måste leka någon dag, rocka rockring är ju hur kul som helst! Lärde jag mig under praktiken i förskoleklassen. Tur det för på högskolan kan man inte läsa några poäng i rockringsrockande. Borde vara obligatoriskt för alla blivande förskolelärare annars... :)

2009-04-17 @ 16:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0