känn ingen sorg för mig göteborg

Det har varit en mkt trevlig helg. Det må ha varit bra fest, söta flickor och ett fint göteborg men det bästa från helgen var nog ändå detta.


Det är inte bara en bild på en San Miguel...

Jag och Lindell klättra högt upp på ett 'berg' där vi satte oss på en solig klippa. Det var nästan helt tyst och man såg ut över hela Mölndal. Vi satt där i 1h och njöt med kall öl. Det var sådan balsam för själen som man behöver då och då.

Några bilder från festen har jag inte, men jag kan visa hur bra bilder det blir när man sitter i en solig park i centrala Göteborg, sträcker upp mobilen och fingrar på avtryckaren utan att titta på displayen.





Vitbalansen kan ju diskuteras oxå :)

Tack för en bra helg!

ps. persa gula idag med 12 sek förbättring. 8:14 är det nu som gäller. och för er som testar långvikelsbacken har jag gjort -2 sek där, nu 59 sek och två imponerade tjejer rikare.

Kommentarer
Postat av: Lindgren

59 sekunder säger du. Vi får ta en match någon dag, så vi kan pressa varandra :D så kanske det blir 4 imponerande tjejer :)

2009-04-20 @ 00:50:34
URL: http://www.andreas-lindgren.se
Postat av: Lindgren

imponerade tjejer ska det nog vara ;)

2009-04-20 @ 00:50:52
URL: http://www.andreas-lindgren.se
Postat av: Anna Panna

Vad du slår personbästa hela tiden! Härligt! Om jag någon gång kommer till Helsingborg och cyklar så ska jag försöka vara en imponerANDE tjej, men jag behöver nog en hel del träning till för det... =P



2009-04-20 @ 13:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0