Strike!

Ja de kan man väl gott säga om man ätit pizza fredag, lördag och söndag? Blev lite tvingad till det hela... jag åt ju mest för att vara artig mot mina vänner :)

Sedan drygt en vecka tillbaka har jag odlat fram lite mäktigt ovårdat dataskägg. Bra eller anus? Funderar på att göra något vettigt av det men risken finns att det åker imorgonbitti. Lämna er åsikt!


Det är föresten söndagens pizza om ni undrar. Carpaccio (tunt skivad rå oxfilé hyvlad parmesan tryffelcrème ruccola olivolja gourmetsalt svartpeppar mozzarella tomatsås)

Från en gourmet till en annan. Jag behöver nya hjul till min mountainbike vilket inte är helt billigt om man är prylbög. Hjulparet jag vill ha kostar 6500kr... tjiing! Men det är trots allt ganska prisvärt. Det jag fastnade för var sadelstolpsklämman på bilden här under. Den väger under 3 gram! För en oinsatt är det kanske inte så upphetsande, men för en cykelnörd är det så nära nirvana man kommer. Priset är dessutom helt överkommliga 99€

Kommentarer
Postat av: axl

skägg är alltid bra

2009-02-03 @ 10:14:27
Postat av: Multivitamin

bort med skägget, finns fan ingen brud om går igång på 3 dagars stubb (kanske om det sitter på axl) jag skulle seriöst kunna köra utan min klämma. min sadel sitter som ett CP

2009-02-03 @ 19:07:51
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: jonas l

Håller med vitaminen. Inte ett dugg aero heller, mer aero med hockeyfrilla. :)

2009-02-04 @ 23:00:32
URL: http://www.cerro.dk
Postat av: Olsson

Jahaja, då kan alla utom axel vara nöjda nu för jag är len som en barnrumpa.

2009-02-05 @ 07:12:03
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: Andreas

Haha. Om jag lyckats ta sönder en vanlig sadelklämma, undra hur denna skulle funka då... haha :)



Kul att du hittat till internet osså, så man kan följa dig... :D

2009-02-05 @ 11:06:11
URL: http://www.andreas-lindgren.se
Postat av: Mästaren

OMG! Det är för mycket pengar för ett par hjul!



Skägget däremot lutar åt bra!

2009-02-05 @ 14:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0