Kort

Då var man hemma från en trevlig fika på Mezo. Det har börjat bli en dålig ovana nu att träffa gamla vänner, vad är de som händer? ;) Får väl erkänna att uppskattar det. Jag fick till och med en kram idag så kanske är det någon mer som uppskattar det.

Måste bjuda på en SMS-konversation tidigare i veckan som jag tyckte var rätt rolig, men vi håller den anonym.
Jag: Dax för väla! Joinar ni?
Hemlig: Orkar inte :(
Jag: k
Hemlig: Var inte meningen att vara kort. Var på väg till oj och det var kallt! Sorry
Jag: Np

Ungefär samtidigt som jag såg mitt sista svar sändas iväg insåg jag hur ironiskt det blev.

Kommentarer
Postat av: M

ha ha ha ha. sjukt bra

2009-02-12 @ 19:48:44
URL: http://multivitamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0