Vinteråbäke

Saker och ting går lite segt för tillfället. Men efter regn kommer solsken sägs det ju. Vad gäller träningen så går den bra i stort. Håller på att avsluta en tuff träningsvecka för att sedan ha en välbehövlig återhämtningsvecka. Det som slog mig var att när återhämtningsveckan är slut är det 18 januari och då är det banne mig inte lång kvar av vintern. I mars är det vår PUNKT slut! Då ställer jag in vintercykelskorna och gömmer vinterbyxorna längst in i garderoben.

Annat är det nu. Fy hundan vad kallt det är ute. Idag var det -10 grader när jag tränade. Kroppen svarade lite konstigt på det.

Så här såg det ut i går när det bara var -2 grader.

Det sätter sina spår på vinteråbäket (cyklen)

Kommentarer
Postat av: Robert

Du har aldrig funderat på stänkskärmar?

2010-01-08 @ 07:52:54
Postat av: Andreas Arvidsson

Jag har lagt märke till det att det blir mer aero nu när det är vinter. cykeln fixar liksom till det själv :)

2010-01-10 @ 02:38:15
URL: http://www.andreasarvidsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0