Minisemester

Jo det är sant. Jag är för tillfället i Huskvarna där jag bor hos Jonas. Tänkte mysa runt lite längs vättern på dagarna medan han jobbar och sen blir de väl lite cykling andra aktiviteter på eftermiddagarna och kvällarna. Stannar här till fredag förmodligen och sen drar jag mig vidare mot Varberg och Bockstensturen. Tänkte dock inte köra tävlingen själv utan bara titta på och kanske hjälpa till med lite vätskelangning.

Idag provkörde vi banan för Hallbyrundan. Riktigt rolig bana med mycket svängar och många typ halvmeterhöga gupp. Man har mkt att vinna på att kunna banan bra kan jag säga. Även på sista varvet så kom jag i för hög fart i vissa svängar och i för låg i andra. Förmodligen ska vi dit och köra på torsdag igen så det ska nog kunna gå snabbt nästa helg när det är tävlingsdax där.

Kommentarer
Postat av: Micke

jag åker kanske också upp och fotar lite.

2009-09-02 @ 21:20:53
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: jonas l

Micke: Cyklar då? Vore roligt med lite fina bilder med, speciellt så bra bilder som du tar.



Kan tilläggas att det lär bli lite lugnare träning för mig idag, vill inte vara helt död på lördag.

2009-09-03 @ 07:32:49
URL: http://www.cerro.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0