Helgen som gått

Igår kväll bjöd Elin och Peter in till halloweenparty med obligatorisk utklädning. Jag hade ingen aning om vad jag skulle klä ut mig till men fantisera ihop en stil som bröt mot alla regler med lite insipiration från "Alla vi som hatar PJs"-gruppen på Facebook. Tyvärr ser man ju inte mina gula skor med gröna skosnören som hörde till outfitten.



Kvällen sluta med nattklubbande på stan och mat på Max innan hemgång som sig bör.

Men för att ta det hela från början startade dagen vid 10.30 i Ängelholm för MTB-träning. Trots ihållande regn var det knappt 20st cyklister närvarande. Efter träningen var vi några stycken som slöt upp för en fika på Espresso house. Suveränt att njuta till lite gott och snacka skit efter träningen.

Idag var jag inte lika morgonpigg utan vaknade vid halv 12. Hann slöa lite vid datorn och äta en liten frukost innan Elin ringde och frågade om jag ville komma och titta på filmen "Up". Jag snyggade upp lite lite snabbt och drog sedan iväg direkt. Vi var sex st slöa typer som alla var med igårkväll. Tydligen var det bestämmt att vi skulle äta pizza så jag fick offra mig och köpa en jag med. Pizzan slank ner och filmen var hur söt som helst.

Duktig som jag var hade jag packat med mig träningsväskan och drog vidare till gymmet efter filmen. Där blev det 12 min roddmaskin för att börja vänja mig. Sen körde jag vidare med lite mage, rygg och balansövningar för att stärka upp knälederna. Avslutade med lite streching. Allt med skadeförebyggande syfte. Guldstjärna till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0