Vi går hand i hand, ner i Tylö sand

Eller nästan i alla fall. Jag var i Halmstad idag. Vilken härlig sommarstad mysiga fik på tvärgränder osv. Jag var på jakt efter lite T-shits nu i sommartider men jag köpte istället 2 par skor och bara 1 t-shirt.

Dessa skorna var jag mest nöjd med. Toms som tillverkar de går ut med citat.
"For every pair you purchase, Toms will give a pair of shoes to a child in need."

Hur fint är inte det? Shoppa grymma skor med gott samvete. Dessutom hade MQ 'runda upp'-kampanj där de frågade om man ville skänka kronan mellan 199 och 200kr till Röda korset. Givetvis gjorde jag det. Jag har bra karma nu ska ni veta :)


På hemvägen stannade vi på Café Utsikten och fika i solen, hur grymt som helst. Blåbärspaj gör mig komplett.

Ikväll ser det ut att bli grillning. I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0