Spontanitet

Har varit uppe sen kl 4 då vi hade release idag. Om ni kikar in på www.ikea.se så kan ni se lite små ändringar där :) Fick stanna kvar på jobb i drygt 11h sen somnade jag skönt i soffan när jag kom hem.

Kände mig rastlös men var inte sugen på att cykla och knäna och benhinner behöver någon dag mer vila innan jag kan springa igen. Promenad kändes för segt. Inlines ploppa upp i huvet... men jag har ju inga inlines. Aeh väla har öppet ett tag till, så jag drog dit och reka utbudet. Jag är ju en sån jävla sucker så jag köpte givetvis de dyraste. Jag fick nästan övertala säljaren att jag behövde dem. Jag är ELIT fattar du?!

Snabbt hem och byta om till shorts, GPSen i handen och sen for jag ut. Förvånandsvärt hur mycket åkteknik sitter kvar trots att det var ca 12 år sedan jag stod på ett par sådana här senast. Något som däremot inte satt kvar det var musklerna. Fy fan vilken pina! Det började syra i benen direkt så klart och efter ett tag började de kännas i ryggen med och rumpan och ja varända liten muskel man använde. Känner igen det lite från en annan klenis här om dagen ;)

Det blev en runda på 9km med 20.3km/h och 156pulsslag/min i snitt. Med lite mer träning så kan detta nog bli en effektiv alternativ träningsform. Eller bara några glidarrundor längs gröningen.


Kommentarer
Postat av: Lin

2009-05-29 @ 09:35:21
Postat av: Andreas Lindgren

Impulsköp är de bästa köpen :)

Speciellt när det blir bra :D

2009-05-29 @ 09:36:11
URL: http://www.andreas-lindgren.se
Postat av: Micke

GRYMT! jag har aldrig åkt såna så jag ska nog hålla mig borta från såna. kommer nog slå mig sönder och samman!

2009-05-29 @ 23:07:27
URL: http://multivitamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0