söndagsbloggen

Först och främst undrar jag var mina 4 dagars ledighet tog vägen? Det har bara sagt tjoff och så var det söndag kväll.

Igår var det fest hos Jessica. Riktigt roligt faktiskt. Det faktum att jag köpte en burköl av Jessica för 100 kr skvallrar lite om att jag var i ett tillstånd där jag inte borde dricka en öl till :) Förr brukade jag alltid säga att man kunde mäta hur rolig en fest var genom att se var man vaknar upp någonstans. Killarna i Dude, Where's My Car är toppen på skalan och sin egna säng är bottennotering. I morse vakna jag upp med kläderna på i soffan och frös gärnet. Känns ändå som en ok fest.


Ikväll blev det en skön sväng på gröningen med Nicole.
En flykt från måndagstankarna.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad härligt det ser ut i kvällssolen! :D

2009-05-25 @ 17:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0