Långledig = tid för att blogga

Igår blev jag minsann bjuden på mat på The Tivoli för att jag hjälpte Joel att fixa hans cykel. Han, jag björn tess och alexandra satt där på uteserveringen o mös i det fina kvällsvädret. Lite senare på kvällen fick jag ett meddelande av Chidde "ska vi ses? jag är hemma". Bah wtf, ja klart! så han kom över ett tag o vi snackade lite om allt möjligt.

Jag somnade sent och vaknade kl 11 idag. Vädret var fint och jag höll på att få krupp av att vara inne och sitta stilla så jag och Simon drog ut till söderåsen och cyklade lite mountainbike. En sväng upp om kopparhatten och längs ravinens livsfarliga kanter.

Tro vad ni vill men i kväll blir jag bjuden på mat igen. Tyckte micke snacka om baconinlindad lax, eller var det bara jag som drömde? Låter grymt gott :)

Skita ner sig är alltid kul om man har sitt glada barnasinne kvar


Simon väntar tålmodigt medans jag läser lite sms

Cykel med utsikt rakt ner i ravinen :)



I helgen var jag på Skånes djurpark och lyckades fånga den här fina bilden


Jag var även på bilutställning på sofiero. Den här är till Jonad l.
Nån annan som vet vad det är för bil?


Sist men inte minst. Man kan ju tycka att det är imponerande hur IKEA har växt genom åren, och det är ett företag fullt av klichéer. Den här täcker en av våra väggar på jobb.


Kommentarer
Postat av: Anonym

alfa romeo spider något från 60/70 tal?

2009-05-21 @ 23:26:48
Postat av: Micke

vad fan har simon på sig?

2009-05-22 @ 01:17:56
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: Lindgren

Det är ju unibet-landslagskläderna som sverige hade en kort tid...

2009-05-22 @ 08:37:23
URL: http://www.andreas-lindgren.se
Postat av: Olsson

Rätt gissat på bilen där hemligast

2009-05-22 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0