I love Hjo

Helgen spenderades i den lilla staden Hjo som ligger intill Vättern på dess västra sida. En mysig liten stad där vi bodde på ett vandrarhem mitt i den jättefina parken 100 meter från vattnet. På lördagskvällen efter vi ätit på restaurang tog vi en promenad ner i småbåtshamnen där vi satte oss och dingla med benen ett tag. Sedan gick vi hem genom parken. Myspys!

Och tävlingarna då? Jodå de gick väl bra. Jag bytade från Elitklass till Seniorklass pga diverse olika anledningar. På lördagen rulla jag in på en 1a plats och fick stå överst på pallen. På söndagen fick jag slita ännu mer men kom ändå bara 4a. Räknade inte med mkt bättre än så då banan inte passade alls. Jag är ändå helt klart nöjd med resultaten.

Helgen som helhet var den bästa på länge.

Lagom entusiastisk :)



Starten på söndagen och jag i gul tröja.


Sexig i lycra


Ja man fick ju stå överst på pallen på lördagen, och blommor fick jag!


En bild på Josefin oxå för att hon är så snygg :)
Feta pluspoäng till tjejer som vågar sig ut i skogen för att bli svettiga och leriga.




Kommentarer
Postat av: Micke

Snügge Jossan. som du hejade på henne när hon brände om Ann upp för målbacken i tidaholm. strongt trampat!

2009-05-14 @ 08:29:22
URL: http://multivitamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0