Hjo men visst

I helg bär det av till Hjo för tävlingar! Jag, Micke, Simon och Paul är det gyllene gänget som styr dit med klubbussen för att tävla, spela minigolf, äta pizza, glass och allt annat ljuvligt man kan hitta på.

Idag var jag ute och rullade en sväng på cykeln för att väcka upp benen lite inför helgen. Känslan är jag osäker på, det blir nog antingen kanonben eller anus. Inget där i mellan!

En lite rolig sak har jag föresten kommit på. Jag cyklar gärna längs gröningen, norra hamnen och centrum på hemvägen från träning i pålsjö osv. Trots att jag nästan alltid cyklar lungt där för att rulla av så lägger jag kedjan på storklingan fram bara för att det är snyggt. Haha, alla riktiga cyklister förstår vilket stilbrott det är att cykla på mellan eller lilla klingan, men vad är sannolikheten för att vanligt folk skulle titta på vilken klinga jag kör på och därefter överhuvudtaget bry sig eller ha en åsikt i frågan. "Appearance is Everything"

Sorry för bildtorka, lovar bättring efter helgen.



Kommentarer
Postat av: Micke

jag brukar också köra genom centrum, älskar att göra det en lördag förmiddag med bra väder då ALLA är ute och glor :D

2009-05-08 @ 00:39:47
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Självklart tittar ALLA på om du kör på storklingan eller på de andra två "förbjudna"...Folk är inte så dumma som vi tror... ;)



Lycka till i helgen alle man!

2009-05-08 @ 13:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0