Happiness only real when shared

Vilket är ett citat från den underbara filmen into the wild (Youtube klipp) som jag slötittar lite på nu. Eftersom det är Eddie Vedder som gjort soundtacket är det en fröjd att bara höra musiken i bakgrunden.



Helgen har gått precis lika fort som vanligt. I fredags var det fest hos Elin vilket var jäkligt skoj. Dessutom fick jag poppa Jumper - Tapetklister som gjorde succé som vanligt :)

Lördagen började med 1,5h MTB med simon på förmiddagen. Därefter bar det iväg till Kullaberg där resten av dagen spenderades. En lugn kväll med lite fixande sen...

var det söndag och jag gick upp kl 5 för att åka till Eksjö och titta på när ett några hundra personer cyklade Ränneslättsturen. Hjälpte även till att langa lite vatten o så där till vänner vilket brukar vara uppskattat. Det blev många timmar i solen och eftersom det vara 29 grader där idag så kände man av det ordentligt. Jag mådde lite illa innan av typ solsting och är fortfarande lite vimmelkantig och duktigt solbränd. Himla trevlig dag i alla fall och det var kul att träffa Anna igen.

Skulle egentligen dragit ner till gröningen o kastat lite freesbe osv men jag mår inte helt ok...

Ny vecka imorgon i alla fall. Tyvärr har John slutat nu för att åka till Nya Zeeland på tisdag, där han ska stanna i ett halvår. Tack och lov kommer Viktor att börja igen i morgon så de ska nog bli en kul och snabb arbetsvecka. Bara 2 veckor kvar till Semester nu weho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0