Nervös

Fredag eftermiddag! man sitter spännt och längtar till helgen. Jag har anmält mig till elitklass i helgen. På lördag är vi bara fem föranmälda i elitklassen. Hur tråkigt jag än tycker det är med så få anmälda så måste jag säga att det gjort mig lite nervös inför helgen. Två av de anmälda har jag tidigare slagit på tävling och min form har varit riktigt bra senaste veckan vilket banar väg för att jag har chans att slå dem igen. Tankarna har alltså seglat iväg mot en pallplats i elitklass. Även om det beror ett uruselt startfält så hade det ändå varit coolt! Förmodligen kommer det ändå kommer några efteranmälningar och problemet är ur världen. Men nu sitter jag här med pirr i magen.

Kommentarer
Postat av: Micke

pallar du i elitklass får du fan ALDRIG köra sport eller Senior igen!!!

2009-08-15 @ 11:22:04
URL: http://multivitamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0