Tillbaka till verkligheten

Sara bjöd på nybakade bullar ikväll. Gick inte att säga nej till. En promenad hem var helt underbar. Varmt ute och helt vindstilla. Det händer inte ofta, men det kändes som en riktig sommarkväll.

Den här helgen har varit hur skön som helst. Lite så där snyggt solbränd har jag oxå lyckats bli.

För att avsölja mer om den hemliga tävlingsformen så kan jag säga att jag drog gula slingan på 8:26 idag. De gamla tiderna är på en kortare sträckning där man genar på grusvägen och slipper glassbacken så de är inte riktigt jämförbara men en tidsdifferans på 30 sek extra för glassbacken och den extra svängen låter som jag körde riktigt snabbt idag. Jag är rätt säker på att jag gjorde personbästa. 1 minut snabbare än Nico.

Nu ska man bara gå ner de där sista kilona så man blir snygg och lite snabbare.

Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Grattis till personbästa! =)

2009-04-17 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0