Jaha jag var tvungen att fylla i detta fältet

Vi fick påskägg idag på jobb. Det räddade verkligen eftermiddagen.


Halleluljah vad det är vår nu, efter jobb drog jag ut och cyklade en kort runda med några korta hårda intervaller för att hålla benen vakna till lördagens träningstävling. Efter att ha glidit lugnt genom gröningen och stan så avslutade jag med att testa formen uppför långvinkelsbacken. Stillastående start i korsningen koppi - bara vara och stopp precis innan ljussignalena där ett hus går ut en bit vänster sida. Tid 1min 1sek med MTB och 1.7 bar. Så nu har ni något att gå på. Jag själv med. Räknar med att kunna pressa ner mot 50 sek den här säsongen, men det är 11 tuffa sekunder. Med en lätt racer kanske 45 sek till och med.

Nej måste sova! skriver kanske något roligare och mer imorgon på jobb.


Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Påskägg vara ju en fin extrabonus! ;)

2009-04-05 @ 09:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0