fritid är bättre än jobb

Hur grinig blir man inte när man jobbar över 1,5h och ser det här när man kommer ut i fikarummet?


Ikea-ITs parkeringslänga. Jag är sist i från, grina ännu mer. Fotograftabbe #1 gör jag med.


Jag får för mig att livet är bra och vill ut o leka i de fina vädret. I väntan på micke så leker jag lite på lekplatsen utanför honom.


Vi drar ner till gröningen och sätter oss i de där sköna halvliggande trästolarna. Livet är gott trots allt. Och tack för en skön pratstund micke.


En annan, surealistisk sak har oxå hänt idag, men det är lite för bra för att vara sant så därför tänker jag bara vara hemlighetsfull och hålla nere alla förväntningar.

Kommentarer
Postat av: chidde

drygt att lämna kvar rester på det viset, hoppas du fick ta del av tårtan/glassen ;)

2009-04-25 @ 23:59:59
URL: http://chidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0